۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴

در قالب طرح «زیست نو» انجام می شود؛

حمایت از ایده های نرم «در خانه ماندن» برای مقابله با کرونا

حمایت از ایده های نرم «در خانه ماندن» برای مقابله با کرونا

یک صندوق پژوهش و فناوری در نظر دارد طرحی تحت عنوان طرح «زیست-نو» را در راستای حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر صنایع خلاق برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به شیوع کرونا و به منظور تسهیل دسترسی افراد در خانه و توسعه کیفی این خدمات، صندوق پژوهش و فناوری سپهر با هدف تسهیل دسترسی هموطنانِ در خانه و لزوم به کارگیری راهکارهای نرم برای ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، در نظر دارد تا در طرح «زیست_نو» از کسب و کارهای مبتنی بر صنایع خلاق حمایت مالی به عمل آورد.

این صندوق با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و چند سرمایه گذار به دنبال حمایت از ایده‌های نوآوران و کارآفرینان و همچنین توسعه فعالیت‌های فرهنگ بنیان و کسب و کارهای مبتنی بر صنایع خلاق از طریق تأمین مالی و سرمایه گذاری هستند.

شرکتهای دارای محصول تولید شده یا خدمات فعال می‌توانند ایده‌های خود را در حوزه‌های «بازی های موبایلی خانوادگی و گروهی تحت شبکه وب»، «تولید و محتوای طنز و سرگرمی صوتی و تصویری»، «انیمیشن»، «کتاب صوتی و الکترونیکی»، «ابزارک های کاربردی»، «سکوهای آموزش بر خط و محتوی دانش آموزی»، «طراحی و تولید عروسک و اسباب بازی خلاقانه»، «بازی های رومیزی»، «محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی» ارائه کنند.

صندوق پژوهش و فناوری سپهر برای این منظور حداکثر دو میلیارد ریال برای هر کسب و کار برگزیده در نظر گرفته است.

شرکت‌های دارای محصول تولید شده یا خدمات فعال می‌توانند با ارائه طرح کسب و کار خود از طریق درگاه‌های ارتباطی ایمیل investment@sepehrfund.ir در این طرح شرکت کنند.

زمان ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ادامه دارد.

کد خبر 4877477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha