۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷

از سوی حوزه هنری کردستان صورت گرفت؛

دعوت کارتونیست های کردستانی برای حضور در مسابقه کارتون کرونا

دعوت کارتونیست های کردستانی برای حضور در مسابقه کارتون کرونا

سنندج – رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ضمن دعوت از هنرمندان استان برای حضور در مسابقه کارتون در خصوص کرونا، گفت: تا ۱۱ فروردین ماه فرصت ارسال آثار وجود دارد.

امین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می دهیم» با دبیری استاد سید مسعود شجاعی طباطبایی، بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در این شرایط در کشور ما با استفاده از بسترهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اصحاب فرهنگ و هنر در گذشته نیز در تمامی عرصه‌ها به میدان آمده و رسالت اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند و راستای مقابله با ویروس کرونا نیز بار دیگر جامعه فرهنگ و هنر کشور نیز وارد میدان شده اند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، یادآور شد: اولین مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان داخلی و خارجی مواجه بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کردستان در حوزه کارتون و کاریکاتور، افزود: هم اکنون استان کردستان یکی از استان‌های صاحب عنوان در عرصه کاریکاتور کشور به شمار می‌رود و این مهم را می‌توان در راستای درخشش هنرمندان کارتونیست کردستان در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی به خوبی مشاهده کرد.

مرادی ضمن دعوت از هنرمندان کارتونیست کردستانی برای حضور پرشور در این مسابقه بین المللی، اظهار کرد: انتظار می‌رود که هنرمندان کردستانی بار دیگر با حضور قابل توجه در این مسابقه هم جایگاه استان را در این عرصه ارتقا دهند و هم اینکه رسالت و نقش اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

فراخوان مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» ۱۱ اسفندماه منتشر شد و هنرمندان تا ۱۱ فروردین ۹۹ فرصت دارند با ارسال اثر به پست الکترونیک coronacontest@gmail.com دراین مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 4880682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha