۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۴۲

فرماندار ورامین خبر داد؛

انسداد ورودی های فرعی منتهی به ورامین/فقط پلاک بومی حق ورود دارد

انسداد ورودی های فرعی منتهی به ورامین/فقط پلاک بومی حق ورود دارد

ورامین- فرماندار ورامین از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و انسداد ورودی های فرعی منتهی به ورامین برای کاهش شیوع کرونا خبر داد و گفت: فقط خودروهای پلاک بومی ورامین حق ورود به شهر را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ابلاغی وزارت کشور، ورودیهای فرعی منتهی به ورامین مسدود و تنها خودروهای پلاک ورامین حق ورود به شهر را دارند.

وی افزود: طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود.

فرماندار ورامین گفت: بر اساس این طرح، تمامی ورودهای فرعی منتهی به ورامین از شهرستان‌های قرچک، پاکدشت، پیشوا و محور قم – گرمسار مسدود شده و تنها از دو مسیر اصلی قرچک، پیشوا و محور چرمشهر امکان ورود به شهرستان ورامین وجود دارد.

کاغذلو بیان داشت: مسیر پوئینک، جاده روستای خورین، جاده کانال و جاده سعد آباد حد فاصل شهرستان‌های پاکدشت و ورامین و مسیرهای فرعی و زیرگذرهای محور قم – گرمسار به سمت شهرستان جوادآباد به طور کامل مسدود خواهد شد.

وی عنوان داشت: صرفاً افراد بومی و ساکن ورامین مجاز به ورود به شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است، از این رو در منطقه خیرآباد در مرز ورامین و قرچک و در منطقه دهماسین، مرز بین ورامین و پیشوا ایستگاه‌هایی مستقر شده و نسبت به شناسایی افراد بومی و غیر بومی اقدام می‌کنند.

فرماندار ورامین با اشاره به اینکه بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی که پلاک خودروی آن‌ها تهران و سایر شهرستان‌های کشور است، با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو می‌باشد افزود: کارکنان ادارات دولتی، کارخانه‌های مستقر در شهرستان، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که خارج از شهرستان سکونت دارند با ارائه کارت شناسایی مربوط به اداره و نهاد می‌توانند به ورامین عزیمت کنند.

کاغذلو گفت: بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با هدف تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و نیز جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی و پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی به مدت یک ماه، در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 4886728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha