۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۴۵

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان:

بیش از ۲.۹ میلیون مترمربع اراضی ملی از چنگال متصرفان رفع تصرف شد

بیش از ۲.۹ میلیون مترمربع اراضی ملی از چنگال متصرفان رفع تصرف شد

سنندج - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان از رفع تصرف بیش از ۳۸۱ میلیارد ریال اراضی ملی از چنگال متصرفان به اراضی ملی خبر داد.

سرهنگ طارق کمالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حفظ و حراست از اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: منابع طبیعی موهبتی الهی و حفاظت از این منابع و مواهب خدادادی یک وظیفه ذاتی و تکلیف بزرگ شرعی و قانونی برای همگان است و در این راستا برای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، انتظامی استان در جهت برخورد با سود جویان و تخلفات در این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: وظیفه همه ما حفاظت از عرصه‌ها و منابع ملی است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست از اراضی ملی را وظیفه خود می‌دانیم و آماده ایم در این زمینه هرگونه همکاری با سازمان اراضی ملی استان داشته باشیم.

سرهنگ کمالوند با اشاره به نتایج مثبت به دست آمده از مشارکت‌های مردمی در روند مدیریت و حفاظت از اراضی ملی، یادآور شد: پیشگیری از زمین خواری و تصرف اراضی ملی، از اولویت‌های کاری پلیس است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان در سال گذشته اشاره کرد و بیان کرد: برابر اعلام یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن کردستان در سال ۹۸ در راستای جلوگیری از زمین خواری و برخورد با متصرفین به اراضی ملی دو میلیون و ۹۲۶ هزار و ۱۴۰ متر مربع از اراضی ملی استان رفع تصرف شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان گفت: کارشناسان ارزش این مقدار از اراضی ملی را بیش از ۳۸۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 4890512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha