۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹

جعفرپور در گفتگو با مهر:

مجلس هنوز قرارداد «مارک ویلموتس» را بررسی نکرده است!

مجلس هنوز قرارداد «مارک ویلموتس» را بررسی نکرده است!

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: احتمالا بررسی پرونده قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرداخت پول شستا به این مربی به مجلس بعد موکول می‌شود!

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از بالاگرفتن فشارها و انتقادات از فدراسیون فوتبال در پی قطع همکاری با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی بود که این فدراسیون برای شفاف سازی، قرارداد با ویلموتس را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

این اتفاق اواخر آذرماه ۱۳۹۸ رخ داد و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کردند بعد از بررسی همه جانبه قرارداد ویلموتس، درباره آن اظهارنظر می‌کنند. البته در این مدت بحث پرداخت پول ویلموتس از طریق شستا هم حسابی خبرساز شد ولی هیچ موضع رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و یا مجلس در این ارتباط گرفته نشد.

باوجود گذشت حدود پنج ماه از آن موضوع، هنوز نمایندگان مجلس این قرارداد را بررسی نکرده‌اند و احتمالاً در صورت نیاز، این کار به مجلس دور بعد موکول خواهد شد.

جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: پرونده ویلموتس به جایی نرسیده و بررسی خاصی روی آن انجام نشده است.

جعفرپور در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس پیگیر پرداخت قرارداد ویلموتس از طریق «شستا» بوده است؟ تاکید کرد: خیر؛ هنوز کمیسیون فرهنگی وارد این بحث هم نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: شاید رسیدگی به این قرارداد و مباحث مربوط به آن به مجلس بعد موکول شود.

کد خبر 4903975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha