۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۱۶

استاندار اردبیل مطرح کرد:

نقش مهم تبلیغات محیطی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

نقش مهم تبلیغات محیطی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

اردبیل- استاندار اردبیل ضمن تاکید بر ارسال اصول بهداشتی به صورت پیام‌های کوتاه به مردم عنوان کرد: از نقش مهم تبلیغات محیطی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نباید غافل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنامجو عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد کرونا با بیان اقدامات مفید و تبلیغات محیطی قابل قبول کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا در کنار تیم سلامت استان برای پیشگیری و مقابله با کرونا، عنوان کرد: پروتکل بهداشتی باید به صورت پیام‌های کوتاه به اشکال مختلف در اختیار شهروندان قرار گیرد و مردم روند زندگی به سبک جدید را به شکل جدی دنبال کرده و با رعایت فاصله و اصول بهداشتی به انجام امور فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی خود بپردازند.

استاندار اردبیل اطلاع‌رسانی محیطی متناسب با شرایط حاکم را از وظایف اصلی این کارگروه دانست و ضمن قدردانی از مردم استان در اجرای مناسب و همکاری طرح "در خانه بمانیم" اظهار کرد: مردم و مسئولان با همدلی و همکاری همدیگر در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا تلاش کنند.

بهنامجو با اشاره به ادامه دار بودن ویروس کرونا، تصریح کرد: این مسئله یک مشکل جهانی بوده و همکاری مردم با مسئولان، ارگان‌های مختلف و رعایت توصیه‌های کادر درمان می‌تواند در کاهش و کنترل آن مفید باشد و در این راستا باید یک برنامه مدون برای ادامه روند فعالیت در دستگاه‌های اجرایی تدوین شده و کارکنان برای رعایت این پروتکل الزام داشته باشد.

وی با تجلیل از تلاش‌های بی وقفه نهادهای رسانه‌ای و فرهنگی در کنار تیم سلامت برای پیگیری از ویروس کرونا خاطر نشان کرد: پروتکل بهداشتی باید به صورت پیام‌های کوتاه به اشکال مختلف در اختیار شهروندان قرار گیرد و مردم روند زندگی به سبک جدید را به شکل جدی دنبال کنند و با رعایت فاصله و اصول بهداشتی به انجام امور فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی خود بپردازند.

کد خبر 4904692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha