۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۲۳

معاون استاندار لرستان تاکید کرد؛

همکاری و عملکرد فوق‌العاده جوانان لرستان در میدان مبارزه با کرونا

همکاری و عملکرد فوق‌العاده جوانان لرستان در میدان مبارزه با کرونا

خرم‌آباد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، گفت: عملکرد فوق العاده مردم استان و به خصوص جوانان در این ایام، امداد رسانی، مشارکت و رساندن کمک‌های مالی به اقشار آسیب پذیر، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در نشست مجمع سازمان‌های مردم نهاد و جوانان لرستان با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به جوانان و به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: سازمان‌های مردم نهاد را بازوان حاکمیت و یاری دهندگان دولت می‌دانیم.

وی، بیانیه گام دوم انقلاب را یک اساسنامه و مرامنامه‌ای خواند که باید به عنوان یک الگو و سند کاری مورد توجه همگان قرار گیرد، تصریح کرد: لازم است همه افراد بر اساس این چهار چوب هدف گذاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، گفت: ضرورت دارد به جوانان اعتماد کنیم و امورات را به آنها واگذار کنیم و لازمه این کار فرهنگ سازی، نیرو پروری و مدیر پروری، اعتماد به فکر، توان و مدیریت جوانان است که این کار شروع شده و اتفاق خواهد افتاد.

ثمینی، قرار گرفتن برخی از جوانان را در رأس مسندهای اداری نوید بخش مسئولیت پذیری و فراهم کننده حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به مشارکت و حضور جوانان در تمامی عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی، گفت: جوانان باید با خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند و تمام توان خود را در راستای توسعه استان و ارتقا ملی به کار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، به حضور فعال جوانان در جریان سیلاب فروردین ۹۸ همچنین همکاری و فعالیت جوانان در مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: عملکرد فوق العاده مردم لرستان و خصوصاً جوانان در این ایام، امداد رسانی، مشارکت و رساندن کمک‌های مالی به اقشار آسیب پذیر قابل تقدیر است.

ثمینی بر لزوم هماهنگی و مدیریت اقشار و صنوف مختلف در قالب ستاد هماهنگی برای ساماندهی کمک‌های اقشار مختلف تاکید کرد و و گفت همه دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند و پای کار باشند تا آنچه مورد نیاز سازمان های مردم نهاد است در چهار چوب مقررات فراهم شود.

کد خبر 4907543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha