۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۷

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان مطرح کرد؛

پرداخت ماهانه ۱۵۰ میلیارد به مستمری‌بگیران و بیمه شده‌های لرستان

پرداخت ماهانه ۱۵۰ میلیارد به مستمری‌بگیران و بیمه شده‌های لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از پرداخت ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران و بیمه شده‌های تامین اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی در دیدار با مهرداد ویسکرمی منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، به جایگاه و رسالت مهم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در صیانت از تأمین اجتماعی به عنوان یک صندوق بین النسلی که متعلق به نسل‌های امروز و آینده جامعه است اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۲۰ هزار نفر به عنوان بیمه شده اصلی زیر چتر تأمین اجتماعی هستند که با احتساب بالغ بر ۷۰ هزار مستمری بگیر و مقرری بگیر بیمه بیکاری و عائله تحت تکفل آنها قریب به ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه سازمان ۴۰ نوع خدمات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران خود ارائه می‌کند، گفت: تأمین اجتماعی برای تعهدات درمانی و بیمه‌ای به مخاطبین تحت پوشش در استان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان با اشاره به نقش آفرینی سازمان تأمین اجتماعی در مدیریت بحران‌های مختلف، گفت: در سال ۱۳۹۸ این سازمان خدمات گسترده‌ای به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان سیل زده در استان ارائه کرد و هم اکنون نیز در شرایط شیوع ویروس کرونا برای حمایت از شرکای اجتماعی خود تسهیلات ویژه ای را عرضه کرده است.

کد خبر 4909717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha