۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶

معاون حمل و نقل راهداری استان همدان عنوان کرد

ثبت نام یک هزار راننده استان همدان در طرح پیمایش سوخت

ثبت نام یک هزار راننده استان همدان در طرح پیمایش سوخت

همدان - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: تاکنون یک هزار نفر از رانندگان ناوگان سواری کرایه برون شهری استان همدان در طرح پیمایش سوخت ثبت نام کرده‌اند.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح پیمایش تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون‌شهری از اول اسفند ماه در استان همدان اجرایی شده است، افزود: دریافت سهمیه سوخت برای سواری‌های بین شهری از اسفندماه پارسال مشروط به پیمایش شده است.

وی بابیان اینکه ۱۲۰۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری در استان همدان فعالیت دارد، ادامه داد: شرایط و ثبت نام مالکان ناوگان سواری کرایه برای بهره مندی از خدمات طرح پیمایشی سوخت از یکم اسفند پارسال آغاز شده و تاکنون یک هزار نفر از رانندگان ناوگان سواری کرایه برون شهری استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

صادقی راد بیان کرد: بر اساس این طرح خودروهایی که فعالیت بیشتری داشته باشند می‌توانند سوخت بیشتر و مابه التفاوت هزینه‌های سوخت را دریافت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: سامانه جامع پیمایش سامانه‌ای است که بر اساس اطلاعات موقعیت یاب جغرافیایی GPS و اسناد جابه جایی کالا و مسافر میزان پیمایش هر وسیله نقلیه را در دوره زمانی مشخص، محاسبه و تعیین می‌کند.

کد خبر 4914702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد سلطانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      راننده ۱۰تن کمپرسی ماشین سبک و ۲مهور همدان ‌متاهل داری فرزنده و مشکالت سخت مالی کارمند خدماتی