۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۵۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر لرستان برگزار می‌شود

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان در خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی رغم وضعیت وجود ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضا و داوطلبان فعال در هلال احمر و فراهم کردن حضور حداکثری و مؤثر آنها در ارکان تصمیم گیری جمعیت همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات مجامع هلال احمر در روز بیست و سوم خردادماه سالجاری در شهرستان‌هایی که شعب هلال احمر در آنها دایر و فعال است برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تمام اعضا و داوطلبان فعال عضو جمعیت هلال احمر استان که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی شورای اجرایی و بازرسین هلال احمر استان را در شهرستان‌های تابعه در انتخابات مشارکت کنند.

رضایی به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت هلال احمر از شرایط عمومی است که در کنار داشتن شرایط اختصاصی جهت عضویت در شورای اجرایی و یا بازرس هلال احمر نیاز است.

وی بیان کرد: واجدین شرایط می‌توانند از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت ۷ روز با در دست داشتن تمامی مدارک با مراجعه به شعب هلال احمر شهرستان‌های استان برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 4915331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha