۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲

محمدمعین صمدی در گفتگو با مهر:

«میان شب» با تکنیک وی آر ساخته می‌شود/ اقتباس از هزار و یک شب

«میان شب» با تکنیک وی آر ساخته می‌شود/ اقتباس از هزار و یک شب

محمدمعین صمدی از ساخت انیمیشن «میان شب» با تکنیک وی آر خبر داد.

محمدمعین صمدی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های جدید سینمایی خود گفت: ساخت یک انیمیشن کوتاه را با همراهی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برعهده گرفته ام، این انیمشن به مدت ۷ دقیقه با تکنیک واقعیت مجازی (VR) ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه «میان شب» نام این انیمیشن است، توضیح داد: این انیمیشن به صورت ۳۶۰ درجه ساخته می شود و مخاطب می تواند آن را به صورت کامل ۳۶۰ درجه تماشا کند.

این کارگردان انیمیشن با تاکید براینکه پروژه مورد نظر یک اثر کاملا تجربی است، بیان کرد: انیمیشن «میان شب» اقتباس آزادی از داستان های هزار و یک شب است. البته این انیمیشن حال و هوایی از تمام قصه های هزار و یک شب دارد و نمی توان گفت که تنها به یکی از قصه های این کتاب اشاره می کند.

وی با اشاره به اینکه برای تماشای این انیمیشن می توان از عینک‌های VR و یا گوشی های هوشمند استفاده کرد، توضیح داد: سال ۹۸ مراحل فنی و پیش تولید این پروژه انجام و در سال جاری تولید «میان شب» شروع می‌شود.

صمدی در پایان گفت: همچنین طراحی و ساخت یک بازی کامپیوتری را برعهده دارم که در مرحله پیش تولید قرار دارد و به دنبال سرمایه گذار خارجی برای این بازی هستم.

کد خبر 4924798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha