۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

عزل و نصب مدیران نباید در چرخه انتخابی تاثیر بگذارد

عزل و نصب مدیران نباید در چرخه انتخابی تاثیر بگذارد

دارنده مدال برنز المپیک و چهار مدال طلای قهرمانی جهان معتقد است چرخه انتخابی تیم ملی باید مثل یک قانون در هر شرایطی قابل اجرا و استناد باشد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرایند انتخابی تیم های ملی کشتی در سالهای گذشته هم وجود داشته، گفت: فرایند انتخابی از سالها پیش در فدراسیون کشتی تدوین و اجرایی شد و ما زمانی که عضو شورای فنی بودیم، با جدیت و دقت به روند اجرای آن تاکید داشتیم. ما تا چند سال قبل هم به خوبی طبق فرایند انتخابی عمل می کردیم و حتی در برخی اوقات، تاوان اجرای دقیق این قانون را دادیم.

وی تصریح کرد: من در دوران حضورم به عنوان کشتی‌گیر در ترکیب تیم ملی، همواره طبق قانون انتخابی به مسابقات مختلف اعزام شدم. در آن زمان هم تاکید فراوانی بر حضور تمامی مدعیان در انتخابی بود و کسی توجهی به عنوان جهانی و المپیکی کشتی گیران نداشت. همه باید در انتخابی حضور پیدا می کردند و با پیروزی بر تمامی حریفان به ترکیب تیم ملی می رسیدند.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: در آن زمان حتی برای اعزام به تورنمنت های بین المللی و تدارکاتی هم باید در رقابتهای انتخابی شرکت می کردیم و این نشان می داد، مصاف انتخابی اهمیت و تاثیر فراوانی در روند کشتی دارد. به همین دلیل به شخصه نسبت به چرخه انتخابی خوشبین هستم و معتقدم این فرایند باید مثل یک قانون تدوین و اجرایی شود.

عضو پیشین شورای فنی تیم ملی کشتی اظهار داشت: به عنوان یکی از افرادی که سالها با بحث فرایند انتخابی سر و کار داشتم، باید به یک نکته اشاره و تاکید کنم. چرخه انتخابی باید طوری تدوین و لازم الاجرا شود که هیچگاه در زمان عزل و نصب مسئولان ورزشی دستخوش اما و اگر نشود. ما در برخی اوقات شاهد این موضوع بودیم که یک قانون همانند فرایند انتخابی با رفتن مدیران، نادیده گرفته می شد. در صورتیکه چرخه انتخابی باید در هر زمان مثل یک قانون، اجرا شود و روند استناد به آن با عزل و نصب های متداول نادیده گرفته نشود.

جوادی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مزایای برگزاری رقابتهای انتخابی، ایجاد انگیزه در نسل جوان است که به عنوان پشتوانه های ارزشمند کشتی باید مورد توجه قرار گیرند. این کشتی گیران زمانی که می بینند با تلاش و تمرین می توانند وارد چرخه انتخابی شوند و شانس خود را برای حضور در تیم ملی محک بزنند، با تمام وجود در صحنه کشتی می مانند. البته ما مواردی هم داشتیم که برخی کشتی گیران مستعد و جوان به دلیل عدم توجه کافی از صحنه رقابت محو شدند و کشتی را رها کردند.

کد خبر 4924898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha