۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید مطرح کرد

‌اعلام رأی پرونده‌های ماده ۸۷ قانون برنامه ششم در بنیاد شهید

‌اعلام رأی پرونده‌های ماده ۸۷ قانون برنامه ششم در بنیاد شهید

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعلام رأی پرونده‌های مشمول ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه در کمیسیون پزشکی بنیاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حبیب‌اللهی گفت: علی‌رغم اعمال محدودیت‌های اجتماعی توسط ستاد کشوری مقابله با کرونا و در راستای احقاق حقوق متقاضیان مشمول ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۸۰۷ پرونده بررسی و اعلام رأی شده است.

وی افزود: اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد است تا در صورت درخواست استان‌هایی که دارای وضعیت سفید ابتلا به کرونا هستند، نسبت به برگزاری کمیسیون پزشکی در این استان‌ها اقدام کند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتها تأکید کرد: متوسط زمان لازم برای صدور رأی پس از ورود پرونده به کمیسیون پزشکی بنیاد کمتر از ۵ روز است.

کد خبر 4937563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیف علی سعادتی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 1
      با سلام اینجانب دو سال است که مدارک و مراحل را نجام داده ام تا کنون اعلام نتیجه ای نشده است
    • سرابی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 1
      با سلام احتراما اینجانب در یگان جهاد تهران خیابان اسدابادی ، حدود سه سال است که تشکیل پرونده دادم و حدود یک سال است که پرونده پزشکی من در کمیسیون بدوی کامل شده و در و کمیسیون پزشکی جهاد مرکز شهید شوریده مورد تائید قرار گرفته و مدارک ان دریافت و تحویل شده است . جهاد تهران می گوید که پزشکی سپاه و بنی