۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

انسجام مردم ایران در هر شرایطی متجلی می‌شود

انسجام مردم ایران در هر شرایطی متجلی می‌شود

زنجان-رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انسجام اجتماعی مردم ایران در هر شرایطی متجلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست مشترک با روسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان زنجان با بیان اینکه مردم ایران در شرایط مختلف نشان دادند که همواره انسجام اجتماعی را حفظ خواهند کرد، افزود: نمونه بارز این انسجام را می‌توان در دو برابر شدن وجوهات شرعی طی ایام کرونا دید.

وی با یادآوری اینکه زنجان دارای مردمانی متدین بوده و همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده و خواهند بود، تصریح کرد: این خود بیانگر آن است که این منطقه از ایران اسلامی دارای تمدنی دیرینه و فرهنگی غنی است. علاوه بر آن استانی عالم‌خیر و دانشمندپرور به شمار می‌رود.

رستمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعد از پیروی انقلاب توانست در بخش‌های مختلف به‌ویژه عرصه‌های مختلف به توفیقات روزافزونی علی‌رغم اعمال همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها دست یابد، ادامه داد: این توفیقات را امروز می‌توان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و … به عینه مشاهده کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه آنچه باعث شد دوران سخت کرونایی را با وجود تنگناها و تحریم‌های ناجوانمردانه پشت سر بگذاریم، اعتماد به نفس ملت ایران بود، اظهار کرد: اگر نحوه برخورد ایران با کرونا را با سایر کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه کنیم، وجود این اعتماد به نفس در نزد ایرانیان به عینه قابل رویت خواهد بود.

رستمی با بیان اینکه اقداماتی که کادر درمانی کشور تا به امروز در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا انجام داده، بسیار ارزشمند و در نوع خود مجاهدانه بوده است، بیان کرد: آنچه که امروز همه ما به عینه مشاهده می‌کنیم، کنترل هوشمندانه این بیماری و ایجاد اعتماد و همراهی مردم توسط رسانه‌ها بوده است.

وی با یادآوری اینکه توفیقات به دست آمده ایران در دوران کرونایی باعث شد تا شاهد صدور اقلامی چون کیت‌های آزمایشگاهی و سایر اقلام بهداشتی از سوی ایران به کشورهای اروپایی باشیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این باید قدردان حضور دانشجویان و طلاب در قالب فعالیت‌های جهادی در عرصه مقابله با بیماری کرونا باشیم.

کد خبر 4939495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha