۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

مصری در صحن علنی مجلس:

یک ریال هم به حقوق محرومان اضافه نشده است/ نوبخت پاسخ دهد

یک ریال هم به حقوق محرومان اضافه نشده است/ نوبخت پاسخ دهد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: حتی یک ریال هم به حقوق محرومان اضافه نشده و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید در این باره به مجلس گزارش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که درباره شاخص های کلان اقتصادی مباحثی صورت گرفت، گفت: سال گذشته در تبصره ۱۴ لایحه بودجه مصوب کردیم که ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بودجه اضافه شود تا ۲۰ درصد به حقوق مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی اضافه شود.

وی افزود: از فروردین ۹۸ بنده جلسات متعددی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای مربوطه داشتیم اما حتی یک ریال هم به حقوق محرومان علیرغم آنکه بودجه آن را تخصیص دادیم، اضافه نشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بودجه نیست نباید برای هیچ کس باشد و معتقدم حقوق منِ نماینده را ندهید نه اینکه حقوق محرومان داده نشود.

مصری تاکید کرد: رزمندگان معصر فقط ۷۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند و حتی یک ریال هم به حقوق آنان اضافه نشد و الان در عسر و حرج هستند.

وی گفت: بسیاری از مشکلاتی که برای کشورمان ایجاد می‌شود، از بی اعتنایی به محرومان است و امیدواریم که نوبخت علت عدم افزایش حقوق محرومان و رزمندگان معصر را به مجلس گزارش دهد.

کد خبر 4939946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد محمدب IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
      0 0
      ما مستمری بگیران کمترین حقوق را داریم والان هم ماه سومه خودتان خجالت نمی کشید مابااین حقوق چکار کنیم خدادولت ونوبخت راذلیل کند اینها مارا دربرابر نیروهای خودش تعبیص آرزوی تمام شدن دولت روحانی را دارم