۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۶

فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

پارک علم و فناوری ملایر تبدیل علم و دانش به ثروت را ریل گذاری کند

پارک علم و فناوری ملایر تبدیل علم و دانش به ثروت را ریل گذاری کند

همدان - فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: پارک علم و فناوری شهرستان ملایر باید تبدیل علم و دانش به ثروت را ریل گذاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اله ولدی عصر سه شنبه در بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور، شهرستان ملایر را دارای استعدادهای فراوان انسانی خواند و گفت: پارک علم و فناوری باید تبدیل علم و دانش به ثروت را ریل گذاری کند.

ولدی با اشاره به اینکه تجاری سازی ایده و دانش روی معیشت و اقتصاد تأثیر زیادی قابل توجهی دارد، تاکید کرد: توسعه شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد و فناوری می‌تواند موجب گسترش کارهای خلاقانه و نوآورانه در کسب و کار شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به ضرورت تعامل دستگاه‌ها با بنیاد نخبگان تاکید کرد و گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در شناسایی و به کارگیری نخبگان به ویژه فارغ التحصیلان مراکز عالی ضروری است.

وی افزود: باید تلاش کنیم ایده‌های نوآورانه سازماندهی و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی زمینه اشتغال فارغ التحصیلان فراهم شود.

ولدی گفت: فضا و فرصت لازم و زیرساخت‌های شهرستان ملایر و نیروی انسانی تحصیل کرده و فرهیخته فرصت‌هایی ارزشمند برای توسعه اشتغال و تولید و رونق کسب و کار جدید است.

کد خبر 4940369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha