۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹

استاندار یزد تاکید کرد:

تکمیل پروژه های نیمه‌ تمام اولویت برنامه‎‌های یزد

تکمیل پروژه های نیمه‌ تمام اولویت برنامه‎‌های یزد

یزد- ‌استاندار یزد گفت: یکی از اولویت‌ها در سال پایانی ‌فعالیت دولت، تکمیل پروژه های نیمه تمام استان است و لازم است همه مدیران گزارشی از برنامه های شاخص خود در این راستا ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی صبح امروز در نشست مشترک معاونان و مدیران کل ستادی استانداری یزد که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش شود تا ادبیات یکسانی بین مجموعه معاونین و مدیران شکل گیرد و اولویت‌های استان در گفتمان مدیران نمود عینی پیدا کند.

استاندار یزد ادامه داد: از مجموعه مدیران استانداری انتظار می‌رود که با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که پیش رو داریم با جدیت و تحرک کامل در راستای اولویت‌های استان فعالیت نموده و محدودیت‌های موجود از انگیزه آنها نکاهد.

طالبی اظهار کرد: تمام ادارات و دفاتر استانداری باید مطالبه گر پویایی دستگاه‌های دولتی در استان باشند و هر کس در جایگاه خود بتواند مجموعه‌های زیر نظر خود را به تحرک وا دارد.

وی افزود: مجموعه دفاتر استانداری باید جایگاه مؤثر و جریان سازی در سطح استان و کشور داشته باشند و لازم است این دفاتر ارتباطی پویا با وزارت کشور و دیگر استانداری‌ها داشته باشند.

استاندار یزد تاکید کرد: در زمینه تعامل با نمایندگان مجلس تاکنون جلساتی برگزار و زمینه شکل گیری ارتباط مؤثر با نمایندگان مجلس فراهم شده است و ادارات مختلف باید به تقویت این تعامل کمک کنند.

طالبی ادامه داد: یکی از اولویت‌ها در سال پایانی فعالیت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و لازم است همه مدیران گزارشی از برنامه‌های شاخص خود در این راستا ارائه دهند.

وی گفت: مدیران ادارات و دفاتر استانداری باید در زمینه پاسخگویی به موقع و مناسب به مکاتبات اهتمام نمایند و پاسخگویی به مکاتبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب انجام شود تا بتواند نتیجه بخش بوده و بازخورد مناسبی داشته باشد.

استاندار یزد تصریح کرد: لازم است مجموعه مدیران استان روی مسائل مرتبط با سازمان بازرسی و دیوان محاسبات از جمله مسائل مالی و نوع ارتباط با بخش خصوصی حساسیت و دقت لازم را به کار گیرند و گزارش اقدامات خود را به معاونان مربوطه گزارش دهند.

کد خبر 4946935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha