۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۳۷

مدیرکل راهداری گیلان:

شناسایی مناطق پر خطر در راستای بهسازی راه در دستور کار قرار گرفت

شناسایی مناطق پر خطر در راستای بهسازی راه در دستور کار قرار گرفت

فومن- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در راستای بهسازی راه ها به دنبال شناسایی مناطق پر خطر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز مرادی امروز (پنجشنبه) در جلسه مدیریت بحران شهرستان فومن با اشاره به ابلاغ پروژه‌های پل سازی در این شهرستان به پیمانکاران، اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت چند پل در شهرستان فومن در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه پل قلعه رودخان در مرحله شمع کوبی قرار دارد، افزود: پلت فرم‌های پل کلفت نیز در حال ساخت بوده و این پل با هشت شمع ۱۵ متری و گوشواره‌های شش متری ساخته خواهد شد.

مدیرکل راهداری گیلان در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی پل‌ها خسرو آباد و سید آباد فومن، گفت: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قبل از آغاز فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها این پروژه‌ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی برداشت بی رویه مصالح رودخانه‌ای تهدیدی برای پل‌های شهرستان فومن عنوان و تصریح کرد: باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

مرادی با بیان اینکه به دنبال شناسایی مناطق پر خطر در راستای بهسازی راه‌ها هستیم، گفت: در زمینه اجرای پروژه‌های آسفالت راه روستایی نیز با توجه به استانی شدن اعتبارات باید از منابع استانی در این زمینه بهره گیری شود.

وی با اشاره به ابلاغ طرح اجرای روکش آسفالت در محورهای روستایی فومن ادامه داد: تا پایان خرداد ماه پروژه روکش آسفالت راه‌های روستایی را آغاز می‌شود.

کد خبر 4947343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha