۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲

بیگی‌نژاد در صحن مجلس:

وزارت کشور مسئول ناامنی ناشی از مسائل اقتصادی است

وزارت کشور مسئول ناامنی ناشی از مسائل اقتصادی است

نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار توجه جدی وزیر کشور به مسائلی شد که باعث ایجاد ناامنی در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بیگی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه داخلی و امنیتی کشور با حضور رحمانی‌فضلی اظهار داشت: حقوق کارگران بسیار کم است درحالی‌که مردم با مشکلات زیادی به ویژه در زمینه مسکن مواجه هستند که این موضوعات می‌تواند منجر به ایجاد ناامنی برای کشور شود.

وی با تأکید بر اینکه وزارت کشور متولی تأمین امنیت است، افزود: در موضوع گرانی بنزین هم متولی امر وزارت کشور بود اما شاهد بودیم که دشمن مردم را عصبانی و مسائل داخلی ما را تبدیل به مسائل بین‌المللی می‌کرد که مسئول همه این مسائل وزارت کشور است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مناطق کشور مشکلاتی در زمینه کم‌آبی دارند و از این لحاظ در رنج و سختی هستند، درحالی‌که بارها وزارت کشور در این زمینه تذکر داده اما آنان توجهی نمی‌کنند.

عنابستانی: دولت توجهی به وضعیت مالی شهرداری‌ها ندارد

در ادامه جلسه علی‌اصغر عنابستانی درباره موضوع مذکور اظهار داشت: اخیراً معاون سیاسی وزیر کشور ابلاغ کرده که هیچ تغییری در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام نخواهد شد که این موضوع برخلاف اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحول در ساختار اجرایی کشور است.

وی ادامه داد: متأسفانه شهرداری‌ها به ویژه در شهرهای کوچک رها شده‌ و آنان در تأمین حداقل هزینه‌های خود مانده‌اند و هیچ توجهی به آنها نمی‌شود.

عنابستانی تصریح کرد: دولت‌ها سالیان سال است که سهم خود در توسعه حمل و نقل شهری را به شهرداری‌ها پرداخت نمی‌کنند که این رویه باید اصلاح شود.

کد خبر 4956331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha