۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۲۸۰۰ نفر از موزه های زنجان بازدید کردند

۲۸۰۰ نفر از موزه های زنجان بازدید کردند

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان، گفت: دو هزار و ۸۰۰ نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از موزه‌های استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ارجمند بعد از ظهر چهارشنبه به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری مهر با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در استان زنجان، با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در جهت دهی به مطالبات مردم دارند، گفت: تقویت روحیه حس مطالبه گری و انتقال دغدغه های و درخواست های مردم به مسئولان همواره به عنوان یک اصل مهم مورد توسط رسانه ها مورد توجه بوده است.

ارجمند افزود: رسانه ها در حوزه پیگیری پروژه‌های عمرانی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیگیری مستمری نسبت به روند اجرایی و تکمیل پروژه‌ها دارند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری مهر در تمام حوزه‌ها فعالیت خوبی دارد، اظهار کرد: خبرگزاری مهر در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تهیه و انتشار اخبار و گزارش ها نقش تاثیرگذاری در بیان فعالیت های این بخش دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از صدور ۱۵۴ پروانه تولید انفرادی برای هنرمندان صنایع‌دستی در استان زنجان طی سال جاری خبر داد و گفت: ۴۱ کارت صنعتگری، دو پروانه تولید کارگاهی و یک جوازتاسیس کارگاهی صادر شده و تعداد صدور کارت‌های شناسایی در طول سه ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد.

ارجمند با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۱۲۰ اشتغال ایجاد خواهد شد، ابراز داشت: پیش بینی می‌شود امسال در رشته‌های مسگری، چاقو سازی، ملیله کاری برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، با بیان اینکه با مصوبه ستاد کرونا موزه‌های استان بازگشایی شد، افزود: از پنجم خردادماه تاکنون بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر از موزه‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازدید کردند.

ارجمند ادامه داد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در سایت‌های گردشگری و موزه‌های استان رعایت می‌شود.

کد خبر 4957705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha