۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر:

فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن ممنوع است

فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن ممنوع است

بوشهر - مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی موسوی عصر پنجشنبه در نشست فعالان حوزه مسکن در بوشهر اظهار داشت: برخی از افراد اقدام به فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی به عنوان زمین مسکونی می‌کنند که این کار ممنوع است.

وی اضافه کرد: مردم شریف استان بوشهر به منظور جلوگیری از بروز مشکلات قانونی و حقوقی از معامله زمین‌های واقع در خارج از محدوده شهرها و روستاها جهت ساخت و ساز مسکن خودداری کنند.

موسوی اضافه کرد: به استناد قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن، هرگونه واگذاری و انتقال اراضی فاقد کاربری مسکونی یا با کاربری معارض، به اشخاص حقیقی یا حقوقی و شرکت‌های تعاونی برای امر مسکن ممنوع است.

وی تاکید کرد: برخی افراد سودجو اراضی فاقد کاربری مسکونی خصوصاً در حریم شهرها را جهت امر مسکن به افراد واگذار می‌کنند که این امر موجب بروز مشکلات مالی و حقوقی برای هم استانی‌های عزیز شده است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر ادامه داد: انجمن مشاورین املاک موظف به اطلاع رسانی مؤثر به اعضا شده اند و در راستای صیانت از حقوق هم استانی‌های عزیز دستگاه‌های ذیربط موظف به برخورد قاطع با متخلفین هستند.

کد خبر 4958429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 0
      خوب اینها را برا ی مسکن انجام شود مسکن گران می شود بعضی از این زمیها اگر مسکن بشود بهتر است که افتاده باشد تا 200 سال دیگر این زمین همینطور افتاده است و مسکونی شود ببین چقدر مسکن ارزان می شود