۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان:

۵۶ زندانی در زنجان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند

۵۶ زندانی در زنجان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند

زنجان-مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، در مورد استفاده از پابند الکترونیکی گفت: زنجان در این زمینه جزو استان‌های برتر است و ۵۶ زندانی از پابند استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل زندان‌های استان، از آزادی ۱۷۹ زندانی با بدهی ۳۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: سال گذشته در میزان کاهش ورودی به زندان ها و نیز کاهش جمعیت زندانیان جزو استان های برتر کشور بود و درخصوص مجازات های جایگزین حبس نیز زنجان جزو استان های پیشرو در کشور است.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان همچنین به بحث کاهش، جمعیت کیفری زندان‌ها اشاره کردو گفت: استان زنجان در کاهش ورودی و موجودی جزو استان‌های برتر است.

جوادی به پابند الکترونیکی اشاره کردو افزود: استان در این زمینه جزو استان‌های برتر است و ۵۶ زندانی از پابند استفاده کرده‌اند.

وی به کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون زندانی کرونایی در استان زنجان نداشتیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، به فعالیت روحانیون در زندان‌ها و همکاری با فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خوبی برای مددجویان انجام شده و آموزش قرآن هم مورد توجه قرار گرفته است.

جوادی از حفظ قرآن کریم توسط ۶۵ زندانی به میزان یک تا ۳۰ جز خبر داد و گفت: در کانون اصلاح و تربیت زندانی که به خاطر قتل عمد در این کانون باشد نداریم.

وی تصریح کرد: برای انتقال زندان مرکزی اسلام آباد اقدامات لازم انجام شده و زمینی برای این کار پیش‌بینی شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، افزود: تاکنون ۳۵ درصد از زندانیان محکوم واجد شرایط در رشته‌های صنعتی مختلف و کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 4960604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha