۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

معاون میراث فرهنگی مرکزی خبر داد؛

استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در سال ۹۹

استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در سال ۹۹

اراک- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تمامی تاسیسات گردشگری استان مرکزی در چرخه استانداردسازی به‌منظور ارائه خدمات تخصصی و مطلوب قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن حسینی اظهار کرد: به‌زودی تمامی تأسیسات گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر و اقامتگاه‌های بوم گردی مشمول گواهینامه استانداردسازی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای گردشگری تشدید شده است، گفت: روز گذشته تأسیسات گردشگری و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی محور شهرستان محلات مورد بازرسی و نظارت تیم نظارت استان قرار گرفت و به ۲ واحد تذکر کتبی و درج در پرونده صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه پس از بررسی و ارزیابی که از تأسیسات گردشگری صورت می‌گیرد این اماکن موظف هستند بر اساس طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری عمل کنند، تصریح کرد: در روند اجرای این طرح تمام امکانات و تجهیزات کمی و کیفی ارائه خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روز رسانی می‌شود.

حسینی عنوان کرد: این استان دارای ۱۷ هتل و ۲ هتل آپارتمان، ۴ مهمان پذیر و ۱۷ اقامتگاه بوم گردی است و ۵۲ خانه مسافر که همه آن‌ها در چرخه استانداردسازی قرار گرفته اند.

کد خبر 4961213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha