تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد:

نتانیاهو مناطق جدیدی را به نقشه الحاق کرانه باختری اضافه کرد!

نتانیاهو مناطق جدیدی را به نقشه الحاق کرانه باختری اضافه کرد!

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو نقشه جدیدی از الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی تهیه کرده که با نقشه آمریکا تفاوت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نقشه‌ای تل آویو برای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی آماده کرده با نقشه آمریکا در چارچوب طرح معامله قرن تفاوت دارد.

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، در نقشه تدوین شده از سوی تل آویو، مساحت بیشتری از کرانه باختری به اراضی اشغالی الحاق می‌شود.

در این گزارش آمده است: اسرائیل پیشنهاد الحاق زمین‌های اطراف شهرک‌ها به همراه ۲۰ شهرک جدید که در نقشه‌های آمریکا نیامده، را مطرح کرده است.

در این گزارش گفته شده است که نقشه ارائه شده از سوی رژیم صهیونیستی در واقع «اصلاح» نقشه آمریکا در طرح معامله قرن محسوب می‌شود.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش کرده در این نقشه تقریباً نسبت ۳۰ درصد از کرانه باختری و الحاق آن به اراضی اشغالی حفظ شود و پیشنهاد داده یک منطقه به اسم «بیابان یهودا» در کرانه باختری به عنوان جبران الحاق کرانه باختری به فلسطینی‌ها داده شود!

نتانیاهو در حالی اقدام به اضافه کردن مناطق جدید به پروژه الحاق می‌کند که گروه‌های فلسطینی مخالفت کامل خود را با اصل طرح الحاق اعلام کرده اند.

کد خبر 4962865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha