۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس:

تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی در جذب سرمایه گذاری است

تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی در جذب سرمایه گذاری است

قزوین- نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی امور و رفع موانع تولید و تامین زیرساخت با هزینه های ارزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسپور در جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین برای بررسی مشکلات کم آبی و انرژی که روز شنبه در شرکت آب منطقه‌ای قزوین برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی مشکل داریم و اگر نیازها تأمین نشود سرمایه گذاران از حضور در استان پشیمان می‌شوند.

وی اضافه کرد: چند سالی است رهبر انقلاب هر سال موضوع اقتصاد و تولید را به عنوان شعار سال تعیین کردند تا توجه مسئولان بیشتر شود اما همچنان موانع تولید زیاد است.

نماینده بویین زهر ا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر چند مدیران تعهد می‌دهند ولی سرمایه گذار که با موانع روبرو می‌شود پشیمان شده و از استان می‌رود که این مشکل باید برطرف شود.

وی اظهار داشت: در شرایط تشدید تحریم‌ها که از سوی دشمنان هوشمندانه و فلج کننده طراحی شده تا به جمهوری اسلامی آسیب برسانند ما باید حرکت جهادی کنیم و به فرار سرمایه دامن نزنیم.

عباسپور بیان کرد: بر اساس قانون خدمات کشوری در مجلس تصویب کردیم تا زیرساخت‌ها تا جلوی درب شهرک‌های صنعتی تأمین شود اما امروز برای تأمین برق در یک شهرک صنعتی درخواست ۱۲ میلیارد تومان شده که هزینه تولید را بالا می‌برد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ساخت نیروگاه حرارتی برای ما هیچ امتیازی نیست و در شهرک صنعتی لیا نیروگاهی که ساخته می‌شود مشکل محیط زیستی دارد و باید به سمت نیروگاههای تجدید پذیر برویم.

عباسپور گفت: باید تأمین آب شرب در استان قزوین را جدی بگیریم تا نارضایتی و مشکلات امنیتی ایجاد نشود لذا انتظار داریم نمایندگان را توجیه کنید تا مشکلات را در وزارتخانه‌ها پیگیری و حل کنیم.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی و نیروگاهی نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا کارها شتاب گیرد.

در ادامه فاطمه محمد بیگی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم در خصو ص ضرورت ایجاد ادارات مستقل برای آب و برق در استان نکاتی را یادآور شد.

کد خبر 4971210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha