۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۸

توسط انتشارات راه‌یار؛

«به‌اضافه مردم» به چاپ دوم رسید

«به‌اضافه مردم» به چاپ دوم رسید

کتاب «به اضافه مردم (ده اصل اساسی برای کار فرهنگی)» نوشته روح‌الله رشیدی توسط انتشارات راه‌یار به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «به اضافه مردم (ده اصل اساسی برای کار فرهنگی)» نوشته روح‌الله رشیدی کمتر از یک‌ماه از عرضه چاپ اول، به‌تازگی توسط انتشارات راه‌یار به چاپ دوم رسیده است.

نویسنده این‌کتاب معتقد است مساجد و مراکز فرهنگی کشور به امان خدا رها شده‌اند و هیچ بهره‌ای از آن‌ها برده نمی‌شود. همچنین برخی پایگاه‌های بسیج که روزگاری قلب تپنده هر محله بودند، از بالندگی دور شده و مبتلا به روزمرگی‌اند.

کتاب «به‌اضافه مردم» با محور قراردادن انقلاب اسلامی، امروز و دیروز کار فرهنگی را در کشور مورد مقایسه قرار داده و نویسنده اثر با استناد به برخی تجربیات کار فرهنگی از سال‌های انقلاب تا اکنون، تلاش کرده برخی اصول و قواعد کار فرهنگی را مرور کند. این‌قواعد در قالب  ۱۰ فصل یا ۱۰ اصل کتاب درج شده‌اند و در پایان آن هم یک‌ضمیمه با عنوان «یادواره شهدا» آمده است.

عناوین فصول ده‌گانه این‌کتاب به‌ترتیب عبارت است از: اصل اول: مردم‌محوری، اصل دوم: مشارکت‌پذیری حداکثری، اصل سوم: گروه‌محوری، اصل چهارم: هنرمحوری، اصل پنجم: عملیات‌محوری، اصل ششم: کار اجتماعی به جای کار جمعی!، اصل هفتم: فرصت‌محوری، اصل هشتم: مسجدمحوری، اصل نهم: اولویت‌محوری و اصل دهم: عدالت‌محوری.

چاپ دوم این‌کتاب با ۱۴۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۶ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4980184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha