۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی با هدف ترویج ازدواج آسان در همدان

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی با هدف ترویج ازدواج آسان در همدان

همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال همزمان با هفته ازدواج بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و پایدار در استان همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهانشیر ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از محصولات فرهنگی و رسانه‌ای که به مناسبت هفته ازدواج انجام شد، عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط خاصی و شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های این مجموعه به مناسبت هفته ازدواج به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: شیوع کرونا باعث عدم بر گزاری برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در دو حوزه ورزش و جوانان نشده و تلاش می‌شود برنامه‌های خود را به صورت مجازی در حوزه ورزش و جوانان پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال همزمان با هفته ازدواج بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و پایدار در استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره پتانسیل استان همدان در حوزه ورزش و جوانان عنوان کرد: خوشبختانه استان همدان در حوزه ورزش و جوانان ظرفیت بسیار بالایی دارد و امیدوارم با همکاری و همدلی همدان را به جایگاه مناسب خود برسانیم.

وی با اشاره به همکاری سازمان‌های مردم نهاد، مطرح کرد: در هفته ازدواج با محوریت و همکاری سازمان‌های مردم نهاد فعالیت‌های خوبی صورت خواهد گرفت.

جهانشیر با اشاره به برنامه رونمایی از محصولات فرهنگی و رسانه‌ای مطرح کرد: برنامه‌ای که امروز به مناسبت هفته ازدواج با عزم و اراده جوانان صورت گرفت اتفاق میمون و مبارکی است که امیدوارم همزمان با برنامه‌های مناسبتی هر چه بیشتر شاهد برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ مرتبط با جوانان باشیم.

وی با بیان اینکه هر جا کاری به جوانان سپرده شود نتایج بسیار خوبی حاصل می‌شود مطرح کرد: توجه و اعتماد هر چه بیشتر به جوانان باعث می‌شود کارها در هر حوزه‌ای به بهترین نحو انجام شود و امیدواریم با پرورش استعدادها و اعتماد به جوانان آینده پر شور و موفقی رقم بزنیم.

کد خبر 4980931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha