۲ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۲۳

در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح شد؛

ارائه تسهیلات به کم درآمدها/شعب بانکی جدید در دشت ورامین ایجادشود

ارائه تسهیلات به کم درآمدها/شعب بانکی جدید در دشت ورامین ایجادشود

ورامین- نماینده مردم ورامین قرچک و پیشوا گفت: در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار ارائه تسهیلات به کم درآمدها و ایجاد شعب بانکی جدید در دشت ورامین شده ام.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار با دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

نوش آبادی با اشاره به وظایف خطیر وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تنظیم سیاست‌های اقتصادی و مالی کشور و ساماندهی امور پولی، بانکی، بیمه‌ای، ارزی و اعتباری کشور نیاز به مراقبت بیشتر دارد و با توجه به اینکه نظارت و تشخیص و وصول مالیات‌های مستقیم و غیر مستقیم برعهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است، انتظار مردم این است در شرایط کرونایی، توجه ویژه ای به آنها در اخذ مالیات صورت پذیرد.

نماینده مردم ورامین قرچک و پیشوا افزود: در این جلسه خواستار تسهیلات و کمک‌های مالی به اقشار کم درآمد، خصوصاً کارگران و کشاورزان شده‌ام.

وی عنوان داشت: در این دیدار ضرورت ایجاد شعب بانکی در سطح منطقه را مورد تاکید قرار دادم و پیشنهاد کردم در مناطق پرجمعیت روستایی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا، نسبت به ایجاد شعب جدید بانکی اقدام شود.

نوش آبادی عنوان داشت: وزیر اقتصاد قول مساعد داد، نسبت به رفع مشکلات منطقه و ارائه تسهیلات بانکی و ایجاد شعب جدید بانکی در مناطق روستایی، همکاری وهماهنگی لازم را داشته باشد.

کد خبر 4981566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدی NL ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
      0 0
      درود بر نماینده انقلابی و جهادی که دغدغه مردم را دارد و سرباز ولایت است.