۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰

فرمانده سپاه استان بوشهر:

آموزش‌های مهارتی بهترین گزینه برای کاهش بیکاری در استان بوشهر است

آموزش‌های مهارتی بهترین گزینه برای کاهش بیکاری در استان بوشهر است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بهترین گزینه برای کاهش بیکاری در استان بوشهر آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح شنبه در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: مهارت و فن است که باعث ورود جوانان به بازار کار می‌شود و باید در کشور توسعه یابد.

وی ضمن تبریک هفته مهارت بابیان اینکه تناسب بین بازار کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی وجود ندارد گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مختص قشر خاصی نیست و باید جوانان و سربازان در یگان‌های نظامی به سمت مهارت‌آموزی سوق داده شوند.

رزمجو بابیان اینکه سربازان سرمایه‌های کشور در نیروهای مسلح هستند، افزود: مهارت‌آموزی سربازان زمینه را برای اشتغال آن‌ها پس از خدمت سربازی محیا خواهد کرد که این خود نقشی مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

وی تربیت سرباز ماهر را مایه پیشرفت در حوزه اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: با همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای هر سرباز در طول خدمت خود یک مهارت را فرامی‌گیرد و این خود یک موفقیت در حوزه اشتغال‌زایی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: ۷۰ درصد از جوانان کشور مهارت و فن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و به اشتغال پایدار رسیده‌اند و این نشان از اهمیت مهارت‌آموزی دارد. 

کد خبر 4982459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha