۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳

استاندار همدان خبر داد:

فعالیت ۱۹۵ شرکت فعال در زمینه علم و فناوری در استان همدان

فعالیت ۱۹۵ شرکت فعال در زمینه علم و فناوری در استان همدان

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه سیاست محوری استان، حمایت از اشتغال و تولید است، گفت: ۱۹۵ شرکت در زمینه علم و فناوری در استان همدان با اشتغال ۸۴۵ نفر فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور برگزار شد بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در جهت توسعه استان همدان تاکید کرد و گفت: در استان همدان در ادامه سیاست‌های دولت، اولویت خود را حمایت از تولید، معیشت و حفظ اشتغال موجود قرار داده‌ایم.

وی گفت: مجموعه مدیریتی استان همدان از حواشی که منابع استان را تلف می‌کند به دور هستند و همراهی و همکاری خوبی بین آن‌ها برقرار است.

شاهرخی با بیان اینکه در راستای توسعه استان همدان با همکاری و همراهی تمام مجموعه‌ها، برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، سند راهبردی و عملیاتی تدوین کرده‌ایم، گفت: از اولویت‌های اساسی استان همدان در سند راهبردی و عملیاتی، توجه و برنامه‌ریزی در جهت ایجاد اشتغال، تقویت معیشت و حمایت از تولید، است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان همدان وجود دارد، گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های استان همدان زمینه برای هدایت فکری و رشد علمی آن‌ها فراهم است.

شاهرخی با بیان اینکه در استان همدان ۱۹۵ شرکت در زمینه علم و فناوری فعال و ۸۴۵ نفر نیز در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، گفت: ۴۵ شرکت دانش بنیان در استان همدان فعال بوده و برای هزار و ۴۵۵ نفر نیز ایجاد اشتغال کرده‌اند.

وی گفت: فناوری‌های برتر، جهش و شتاب گسترده‌ای در زمینه علم و فناوری به وجود آورده است.

کد خبر 4982859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha