۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۳

در چهارمحال و بختیاری؛

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت مجازی برگزار می شود

 آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت مجازی برگزار می شود

شهرکرد- رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی درخشان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه تعداد مراجعات به آزمایشگاه‌های استان بیش از حد و به دلایلی همچون عمل جراحی بویژه عمل جراحی زیبایی، تصویر برداری و… برای انجام آزمایش تشخیص کرونا زیاد است.

وی گفت: با توجه به محدودیت در تهیه تجهیزات مربوط به تشخیص کرونا، افرادی که بیماری کووید ۱۹ آنها مثبت قطعی اعلام و ۱۴ روز دوره قرنطینگی خانگی آنها طی شده و یا پس از ترخیص از بیمارستان بیماران بستری، نیازی به انجام تست مجدد برای آنها نیست.

وی گفت: این افراد و خانواده‌های آنها برای انجام تست مجدد اصرار نداشته باشند و با رعایت پروتکل‌های مربوطه به ویژه حفاظت فردی می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامعه سلامت محل سکونت خود گواهی بازگشت به کار دریافت کنند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ و همه گیری این بیماری باید تمامی نسخه ترکیبی آن رعایت شود و با رعایت یکی از آیتم‌ها نمی‌توان منتظر برای ریشه کنی بیماری کرونا و کنترل آن بود.

وی گفت: شست و شوی مکرر و صحیح دست‌ها، عدم تماس با سطوح و لمس صورت با دست‌های آلوده، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از شرکت در تجمعات، استفاده از ماسک، ماندن در خانه آیتم‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید متخصصان و کارشناسان بهداشتی هستند که باید در کنار یکدیگر رعایت تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ باشیم.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا به منظور پیشگیری از انتشار این بیماری، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت مجازی و بر خط ارائه می‌شود.

کد خبر 4985550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha