۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

طی تفاهم نامه ای؛

۱۶۸ هزار واحد مسکونی در گلستان سنددار می شود

۱۶۸ هزار واحد مسکونی در گلستان سنددار می شود

گرگان- مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۱۷ شهر و روستای گلستان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین امضاء و آغاز عملیات اجرایی طرح صدور سند املاک بنیاد علوی در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر گلستان پیش از ظهر یکشنبه در روستای «قربان آباد» آق قلا با حضور استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

این طرح گامی مهم در راستای حل مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی روستاها و شهرهای استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در این مراسم گفت: این طرح در راستای حل مشکلات مردم انجام شده و با امضا تفاهم نامه سه جانبه فی مابین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اجرا خواهد شد.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه این اقدام مهم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری املاک بنیاد علوی به مردم در راستای جهش در تولید و حمایت از اقتصاد و معیشت مردم انجام خواهد شد، ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح مهم امروز آغاز خواهد شد.

وی گفت: مزایای صدور سند مالکیت شامل ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی، بهره گیری روستاییان از سند به عنوان وثیقه، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک، جلوگیری از نزاع و تعارضات و اختلافات ملکی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان، عدم تحمیل بار مالی به دولت و غیره است و ۱۶۸ هزار واحد مسکونی معادل ۶۰ درصد روستاها و واحدهای مسکونی استان از این طرح مهم برخوردار می‌شوند.

کد خبر 4987847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha