۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی/نقاط ضعف شناسایی می‌شوند

 اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی/نقاط ضعف شناسایی می‌شوند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رفع فقر و محرومیت زدایی در کشور ، نقاط ضعف و گلوگاههایی که مانع محرومیت زدایی شده است شناسایی و آسیب شناسی می شوند.

شارلی انویه تکیه در گفتگو با خبرنگار مهر به اقدامات مجلس در جهت محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: رویکرد مجلس در خصوص محرومیت زدایی این است که اقدامات و قوانین مورد نیاز برای رفع محرومیت در کشور را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و تقریباً همه نمایندگان رویکردشان در این خصوص مثبت است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مردم در روز اول سوگند یاد کردیم به تمام تعهداتی که می‌دهیم پایبند باشیم، گفت: تمام نمایندگان در راستای ولایت مداری پایبند دستورات مقام معظم رهبری هستند و در راستای پیشبرد اهداف نظام و محرومیت زدایی به تمام تعهدات خود عمل می‌کنند.

این نماینده مجلس افزود: همه نمایندگان با همدلی، اتحاد و همفکری در جهت پیشرفت و رفع فقر و رفاه مردم تلاش می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری در مجلس جدید برداریم.

وی در خصوص شناسایی ضعف‌ها و گلوگاه‌هایی که تاکنون مانع محرومیت زدایی شده‌اند گفت: در مرحله اول باید آسیب شناسی کنیم تا ضعف‌ها و قوانینی که مصوب شده اما به اجرا نرسیده را شناسایی و ببینیم مشکل از کجا بوده است. شاید نظارت کافی بر اجرای قوانین صورت نگرفته که محقق نشده است.

انویه تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم نظارت بر قوانین را به درستی انجام دهیم و گلوگاه‌هایی که باعث عدم اجرای اهداف شده را شناسایی و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم تا بتوانیم جامعه مرفه و موفقی داشته باشیم.

این نماینده مجلس در خصوص حمایت از مددجویان کمیته امداد نیز گفت: نماینده‌های مجلس از مناطق محروم به مجلس راه یافته‌اند به همین دلیل مشکلات را به خوبی لمس و احساس می‌کنند. یکسری توقعاتی از ما وجود دارد که از نظر وجدانی درست نیست به آنها عمل نکنیم و خواسته‌های محرومان را نادیده بگیریم بنابراین تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا برای قشر ضعیف جامعه تصمیماتی اتخاذ کنیم که قابل اجرا باشد و به نوعی در خدمت قشر ضعیف جامعه خواهیم بود.

کد خبر 4989850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha