۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳

استاندار یزد:

تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد نیازمند گفتمان مشترک است

تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد نیازمند گفتمان مشترک است

یزد ـ استاندار یزد گفت: ایجاد گفتمان مشترک، زمینه‌ساز تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، عصر امروز در دیدار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: استان یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دارد که باید از آن در راستای تقویت اقتصاد دانش بنیان استفاده شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به عنوان یکی از حامیان اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: با این حمایت‌ها، توجه بسیار خوبی به اقتصاد دانش بنیان و نوآوری در استان صورت گرفته است.

طالبی ادامه داد: جایگاه خوب استان یزد در حوزه فناوری و دانش بنیان و راه‌اندازی کارخانه نوآوری و تبدیل کارخانه درخشان به پایگاه نوآوری با حمایت‌ها و اقدامات معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سبب شد اقدامات خوب دیگری در سایر حوزه‌ها شکل بگیرد.

استاندار یزد افزود: با حمایت، پشتیبانی و ایجاد گفتمان مشترک در حول اقتصاد دانش‌بنیان می‌توانیم در آینده شرایط اقتصادی بهتری داشته باشیم.

طالبی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به یزد گفت: با همراهی دکتر ستاری فرصت شد بیش از ۷۰ شرکت‌های دانش بنیان به صورت حضوری، نمایشگاهی و مجازی بازدید انجام شود و شرکت‌ها مطالب و نقطه نظرات خود به شکل مختلف به استحضار ایشان برسانند.

کد خبر 4991175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha