۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲

با حضور ۴۰۰۰ دانش‌آموز خوزستانی؛

جشنواره تابستانی ستارگان با ۲ محتوا در خوزستان برگزار می شود

جشنواره تابستانی ستارگان با ۲ محتوا در خوزستان برگزار می شود

اهواز- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خوزستان گفت: جشنواره تابستانی ستارگان با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز و با دو نوع محتوای آموزشی - تربیتی در استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد عرب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم‌زمان با فرصت اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان، جشنواره بزرگ ستارگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که به صورت آنلاین و در قالب برنامه آی گپ طراحی شده است، محتوای ناب در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خوزستان به مجازی بودن این دوره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با نصب برنامه آی گپ، از قسمت آی لند، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

حجت الاسلام محمد عرب ضمن برشمردن امتیازات این جشنواره، تأکید کرد: از نکات جالب جشنواره ستارگان، امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می‌توانند مراحل مختلف این مسابقه را در کنار فرزندان خود طی کنند.

وی عنوان کرد: در این مسابقه محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خوزستان از برخی سبک‌های غلط آموزشی انتقاد کرد و افزود: در بسیاری از شهرها، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی بیشتر به ایام سال تحصیلی محدود می‌شود در حالی که استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اهمیت دو چندان دارد.

وی ادامه داد: مسئولان جشنواره ستارگان نیز با هدف استفاده بهینه از فرصت تابستان، درصدد ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای دانش‌آموزان مستعد هستند.

محمد عرب افزود: همچنین با توجه به لزوم سلامت جسمانی دانش‌آموزان و نیز شیوع بیماری کرونا، این مسابقه به صورت صد در صد مجازی پیگیری خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به اینکه توجه به مسائل علمی و درسی دانش‌آموزان در جشنواره ستارگان لحاظ شده است، گفت: در این جشنواره، علاوه بر توجه به مباحث تربیتی، بر مسائل آموزشی و درسی نیز تأکید خاص شده است.

وی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان دو نوع محتوا در نظر گرفته شده است، گفت: نوع اول محتوای آموزشی شامل مهارت‌های فنی، امدادی، هنری و تشکیلاتی و اعتقادی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خوزستان افزود: نوع دوم محتوای تربیتی و تعاملی است که شامل پویش، چالش‌ها، محتوای انگیزشی، سبک زندگی، مسابقات ذهن برتر، رادیو ستارگان، ستارگان تی‌وی است.

کد خبر 4991988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha