۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴

فرماندار رباط کریم خبر داد؛

مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر

مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر

رباط کریم- فرماندار رباط کریم از مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر خبر داد و گفت: این حریق هیچ گونه تلفات انسانی نداشته اما از نظر مالی حجم خسارت وارده شده بالا تخمین زده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی، صبح سه شنبه از آتش سوزی گسترده کارخانه تولیدی واقع در شهرک صنعتی نصیر شهر خبر داد و اظهار داشت: این حریق پس از ۲ ساعت تلاش مستمر توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد.

فرماندار شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۴ بامداد امروز، دو واحد تولیدی زیره کفش و قطعات پلاستیکی خودرو طعمه حریق گسترده شد و یک ربع بعد به اطلاع حریق به سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۶ واحد دستگاه خودروی اطفای حریق از شهرهای نصیر شهر، پرند، رباط کریم و نصیر شهر به همراه ۲ واحد دستگاه آتش نشانی مستقر در شهرک با تمام امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با وجود مساحت نسبتاً بزرگ این واحد صنعتی و آتش سوزی گسترده در واحد قطعات پلاستیکی خودرو، کار مهار آتش سوزی در کم‌ترین زمان ممکن به پایان رسید و این حریق هیچ گونه تلفات انسانی نداشته اما از نظر مالی حجم خسارت وارده شده بالا تخمین زده شده است.

ملکشاهی بیان داشت: علت حادثه آتش سوزی هنوز مشخص نشده و پس از بررسی‌های کارشناسان، به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 4995807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha