۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

ممنوعیت تجمعات در سطح سمنان/ شرایط ویژه است

ممنوعیت تجمعات در سطح سمنان/ شرایط ویژه است

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سمنان با بیان اینکه همچنان شرایط در سمنان ویژه است، گفت: تجمعات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شیوع کرونا می‌بایست لغو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی ظهر سه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری سمنان ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برگزاری مراسم محرم و ستاد مقابله با این بیماری دستوراتی فرمودند، بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امامان جمعه و جماعات سمنان به واسطه ورود به بحث مقابله با کرونا تقدیر داریم.

وی با بیان اینکه حمایت‌های ائمه جمعه و جماعات برای جلوگیری از تجمع‌ها با توجه به در پیش بودن ایام محرم حسینی ادامه یابد، افزود: آئین‌های شاخص که منجر به حضور پر تعداد اقشار مردم و عزاداران می‌شود، لغو شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه شرایط در شهرهای زیر مجموعه این دانشگاه ویژه است، گفت: مراسم عزاداری محرم و صفر بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط تعیین شده انجام شود.

دانایی در خاتمه بیان کرد: به دلیل وضعیت کنونی سمنان و همچنین شیوع ویروس کرونا، مراسم مرسوم سال‌های گذشته ویژه عزاداری امام حسین (ع) در سمنان برگزار نشود.

کد خبر 4996236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha