۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۴

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خبر داد:

برنامه ریزی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

 برنامه ریزی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دو سناریوی شرایط کرونایی و شرایط بدون کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی عصر سه‌شنبه در همایش نقش رسانه در مکتب شهید سلیمانی و بزرگداشت روز خبرنگار بیان داشت: مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، مکتب امام و رهبر معظم انقلاب است، حاج قاسم به تبعیت از امام خویش این مکتب را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم مکتب پاکیزگی و صداقت، اخلاص، مردم‌داری، عشق به قرآن، عشق به ولایت، وطن و ناموس است، افزود: حاج قاسم شخصیت ناموس پرستی است که برای ناموس ایران ارباً اربا شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج قاسم در جایی گفته تقسیم بندی سیاسی نکنید همه فرزندان و دختران ایران فرزندان ما هستند این همان نگاه و مکتب حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب مچ گرفتن نیست مکتب دست گرفتن و یاری کردن است، یادآور شد: ما این مکتب را نمی‌توانیم تمام کنیم و بنده برای ترویج این مکتب که ذیل مکتب رهبر معظم انقلاب است تلاش خواهم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انتظار داریم وقتی کرمان سرچشمه و قله این مکتب است رسانه‌ها به زیبایی این مکتب را تشریح و تبیین کنند.

وی اظهار داشت: در کجای دنیا سراغ دارید یک انسان در مقابل دشمنان اسلام فرماندهی کند و یک نفر را هل ندهد و فقط دست بگیرد و تمام معادلات دنیا را به هم بریزد این همان مکتب سلیمانی است.

برنامه ریزی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

معروفی با بیان اینکه نظامات مکتب حاج قاسم را به دانشگاه داده‌ایم تا زیر نظامات مکتب را مشخص کند، گفت: بیشترین کسانی که می‌توانند مکتب حاج قاسم را تبیین و تشریح کنند رسانه‌های زیبا اندیش و زیبا عمل هستند زیرا این مکتب از دعواهای سیاسی جلوگیری می‌کند.

وی ابراز داشت: نگاه حاج قاسم نگاه ولایی است و تنها ولایت را سرلوحه خود قرار داده ضمن اینکه باید موضوع محتوایی این مکتب را تشریح کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دعواهای سیاسی برخی رسانه‌ها در خصوص اینکه یکی اصلاح طلب است یا اصولگرا درست نیست زیرا آبروی مؤمن از زیارت خانه خدا بالاتر است لذا خبرنگار باید مراقب باشد چگونه قلم‌زنی می‌کند زیرا گاهی یک قلم‌زنی نادرست موجب می‌شود گروهی به بیراهه روند.

وی یادآور شد: خانواده حاج قاسم ۲۱ سال با یک شهید زندگی کردند لذا یکی از نظامات مکتب حاج قاسم خانواده است که نمی‌شود نقش خانواده حاج قاسم را در این رابطه نادیده گرفت.

معروفی با بیان اینکه ما بدون نگاه سیاسی باید در مکتب حاج قاسم پیش برویم، گفت: برای سالگرد حاج قاسم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و چند سناریو در نظر داریم سناریوی با کرونا و سناریوی بدون کرونا و ۱۰ روز برنامه خواهیم داشت لذا باید کرمان را استان حاج قاسمی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: قلم‌زنی و جهت دهی، گفتن و بیان حقیقت، امید دادن به جامعه توسط خبرنگاران توفیق است و عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: تبیین جزو رسالت خبرنگاران است دشمن هدف‌گذاری جانبی‌اش جداسازی کشورهای اسلامی از ایران است رهبری گفتند اگر ما بر جریان تحریف غلبه کنیم می‌توانیم بر جریان تحریم هم غلبه کنیم لذا خبرنگاران حقیقت‌ها را بگویند ضمن اینکه خبرنگاران حقایق انقلاب اسلامی را تبیین و تشریح کنند.

کد خبر 4996423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha