۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷

نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی:

شهید رئیسی بیشترین توجه را به ورزش داشت

شهید رئیسی بیشترین توجه را به ورزش داشت

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در ۱۹ سال فعالیتی که در حوزه مدیریت ورزش دارم تاکنون هیچ دورانی را ندیدم که رئیس جمهور تا به این اندازه به ورزش توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مراسم یاد بود شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه را تسلیت می‌گویم. شاید کمتر کسی از آقای امیر عبداللهیان و خدماتی که به ورزش کشور داشته نام ببرد. من نزدیک به ۲۰ سال است که در حوزه مدیریت ورزش کشور هستم. از ۱۹ سالگی در حال فعالیت هستم و تاکنون هیچ دورانی را ندیدم که رئیس جمهور تا به این اندازه به ورزش توجه داشته باشد. در همین یک سال اخیر دو بار مراسم تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

وی گفت: قبل از اینکه عرق ورزشکاران خشک شود پاداش آن‌ها را دادند این اقدام بسیار ارزشمندی بود به خصوص در جامعه بدنسازی که ورزشکاران ذیل این رشته سال‌ها به مراسم تجلیل دعوت نمی‌شدند. امسال با درایت مرحوم رئیسی این اتفاق برای بدنسازی افتاد. این ماندگارترین خاطره‌ای بود که از آیت الله رئیسی در ذهن ورزشکاران قدرتی به جای ماند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهارداشت: یکی دیگر از خدمات ارزشمند آیت الله رئیسی این بود که توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشتند. فدراسیون بدنسازی تقریباً سه دهه است که تأسیس شده ولی تنها در همین دوره سیزدهم بود که با درایت ایشان و عنایت ویژه ایشان در سه رشته ورزشی فیتنس چلنچ، مچ اندازی و پاورلیفتیگ ورزشکارانی از بانوان به مسابقات قهرمانی جهان و آسیا اعزام کنیم و به عنوان ایران اسلامی همپای آقایان برای اعتلای نام وطنشان افتخارآفرینی کنند. این هم یکی دیگر از خدمات ارزشمند و ماندگار دولت آیت الله رئیسی در حوزه ورزش بود.

نصیرزاده ادامه داد: من از نزدیک با آقای عبداللهیان در ارتباط بودم و به جرأت می‌توانم بگوییم هیچ وزیری را به افتادگی و خاکی بودن این وزیر ندیدم. او در کسب کرسی‌های بین المللی و اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی جهان کمک بزرگی به ما کرد. ما امسال میزبان هشتاد و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هستیم و همه می‌دانند در این شرایط سخت اعطای میزبانی که بحث ایران هراسی و چالش‌های سیاسی مطرح است، سخت خواهد بود، اما با درایت این مرد بزرگ با همه سفرای ایران در کشور مختلف رایزنی کرد و به آن‌ها رهنمودهایی داد، مجاب کرد با مسئولین و متولیان ورزش کشورهای دیگر صحبت کنند. ما به واسطه این بزرگ مرد امسال میزبان مسابقات قهرمانی جهان هستیم، قطعاً این میزبانی دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین فنی بی‌شمار برای ایران اسلامی خواهد داشت. ما هم سعی می‌کنیم این مسابقات را به نام این بزرگ مرد و شهید والا مقام نامگذاری کنیم.

کد خبر 6114839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha