۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون تاکید کرد؛

ضرورت احداث تونل «کمرخانی»فشم برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر

ضرورت احداث تونل «کمرخانی»فشم برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر

شمیرانات- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون گفت: اگر ۷۰۰ متر تونل منطقه «کمرخانی» فشم احداث نشود سقوط یک سنگ در این منطقه می‌تواند فاجعه بار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کربلایی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اسم سنگین شمیران بر منطقه محروم ما سایه افکنده است اما آموزش، بهداشت و امکانات در این منطقه بسیار محروم است.

کربلایی افزود: دولت این منطقه را در نظر ندارد و خادمان در این منطقه علی رغم سختی‌های فراوان دیده نمی‌شوند و اگر ۷۰۰ متر تونل منطقه «کمرخانی» احداث نشود سقوط یک سنگ پنج کیلویی در این منطقه می‌تواند فاجعه بار باشد و د ر این راستا ما از وزارت راه و شهرسازی درخواست کردیم احداث تونل را به ما واگذار کنند و خودمان تونل را بسازیم اما این کار را نکردند.

وی بیان داشت: با اعمال حریم ۱۵۰ متری رودخانه عملاً شهر ما تعطیل می‌شود و جاجرود آب شرب قسمت زیادی از تهران را تأمین می‌کند و به همین دلیل دولت می‌خواهد منطقه با قدمت هزار سال را از بین ببرد تا آب آلوده نشود در حالی که روش‌های نوین جلوگیری از آلودگی آب وجود دارد و در این زمینه نیز مکاتبات عدیده ای برای مشکلات این منطقه داشتیم اما کسی حرف مردم ما را نمی‌شود.


 

کد خبر 4996801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha