۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۱

فرماندار شاهرود خبر داد؛

راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود

راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود

شاهرود- فرماندار شاهرود گفت: شعبه ویژه رسیدگی در راستای رفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین تحقق شعار سال، در شهرستان‌ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری شامگاه جمعه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات تولید در شاهرود در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ستاد رفع موانع تولید و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور مسئولان اجرایی و قضائی می‌توان شاهد رقم خوردن این اقدام بود.

وی با بیان اینکه راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی در راستای رفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی شاهرود می‌تواند در تحقق شعار سال نیز اهمیت داشته باشد، افزود: راه اندازی بنگاه‌های راکد و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال از جمله مزایای این شعبه است.

فرماندار شاهرود با اشاره به نقش اثر بخش دستگاه قضائی در تحقق شعار سال ۹۹ بیان کرد: تأمل، همراهی و همکاری مجموعه‌های اداری و قضائی و اعضا شورای تأمین شهرستان در احساس و ایجاد امنیت و ایجاد امید در مردم و انسجام سیاسی و اداری و پیشبرد اهداف نظام در شهرستان بسیار مؤثر و مفید بوده است.

رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه سطح تعامل و همکاری بین بخشی و مبارزه با فساد دارای اهمیت است، بیان کرد: بازدید از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی و حمایت همه جانبه از کارآفرینان، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان جز برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی استان است.

محمد جعفر عبدالهی از مبارزه جدی‌تر با زمین خواری، ساخت و سازهای غیرمجاز و حفاظت از اراضی ملی در آینده خبر داد و گفت: باید با همکاری همه مسئولان در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی گام‌های اساسی برداشت.

کد خبر 4998455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha