۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹

در مراسم کلنگ زنی واحدهای مددجویی عنوان شد؛

۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان آذربایجان شرقی احداث می شود

۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان آذربایجان شرقی احداث می شود

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا از آغاز عملیات احداث ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عابدین خرم ظهر امروز در مراسم آغاز احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی مجموعه سپاه و بسیج، خود را در معرض مردم قرار دادن است. وقتی صحبت از سازندگی و کار و تلاش است، پای جوانان انقلابی به میان می‌آید.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف همچون دفاع مقدس، سازندگی، علم و فناوری و غیره وارد عمل شده‌اند و حالا نیز در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت هستند.

خرم با بیان اینکه مردم ایران، مردم لایق و نوع دوستی هستند، گفت: رفتار و حرکاتی که در جامعه ایرانی در مقابله با بیماری کرونا می‌بینید در دنیا بی نظیر است که نمونه آن را می‌توان در رزمایش همدلی و مواسات دید.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امسال عملیات احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در کشور آغاز می‌شود، گفت: ۶۲ واحد با سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در استان آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.

تحویل خانه‌های مددجویی در کمتر از یک سال

وی ادامه داد: این خانه‌ها در کمتر از یک سال تحویل مددجویان خواهد شد.

خرم با اشاره به همت بسیجیان استان در بازسازی مناطق زلزله زده گفت: واحدهایی که احداث آنها بر عهده سپاه قرار داده شده با کیفیت و سرعت در حال انجام است. هر چند نگران واحدهایی هستیم که بر عهده برخی دیگر از ارگان‌ها گذاشته شده بود و عملیات احداث آنها یا شروع نشده و یا به کندی ادامه دارد.

ایجاد ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سراسر کشور

منیری، مدیر اجرایی قرارگاه خاتم در شمالغرب نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در چندین نقطه کشور ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: این امر در پی انعقاد تفاهمنامه مشارکت میان بهزیستی، قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن صورت گرفته است که ۶۲ واحد از آن در استان اجرایی خواهد شد.

منیری همچنین طرح‌های محرومیت زدایی را از اولویت‌های مهم قرارگاه خاتم الانبیا در سراسر کشور دانست.

کد خبر 5001030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha