۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۱

فرمانده سپاه مهرستان:

امر به معروف و نهی از منکر موجب رشد و تعالی جامعه می شود

امر به معروف و نهی از منکر موجب رشد و تعالی جامعه می شود

مهرستان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث رشد و تعالی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رشد و تعالی اخلاقی جامعه می‌شود زیرا در این صورت همگان در همه امور یکدیگر را به کار نیک و معروف امر می‌کنند و از منکرات یکدیگر را نهی خواهند کرد.

وی افزود: امروز یکی از مهمترین موارد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامت است، تذکر به رعایت بهداشت شخصی و عمومی و نهی از به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه یکی از مهمترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به اینکه تمامی امورات مسلمین بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: از ابتدای خلقت همه انبیا ء برای امر به معروف و نهی از منکر آمده‌اند و وظیفه ما هم ادامه راه انبیا است.

وی گفت: فضا سازی سطح شهر، تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، سخنرانی در تریبون‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و بازدید از ادارات از جمله برنامه‌هایی هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان مهرستان است.

سرهنگ نکویی تصریح کرد: عزت و کرامت انسان و سربلندی نظام در سایه تدین و دین مداری حاصل می‌شود و اباهه گری در هر جایی موجب نابودی است و با مدیریت اسلامی سازگار نیست.

کد خبر 5002427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha