۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹

اینستاگردی؛

گلایه واعظ سرشناس از تصمیمات متناقض ستاد کرونا

گلایه واعظ سرشناس از تصمیمات متناقض ستاد کرونا

برگزاری جلسه در فضای سربسته از سوی ستاد کرونا مطلقاً ممنوع اعلام گردید. این کار در این زمان عملاً به این معناست که فقط این جلسات را تعطیل کنید چون زمانی برای تمهید در فضای باز وجود ندارد!

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد کاشانی واعظ مطرح کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "حدود پانزده روز پیش در جلسه‌ای به دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت عرض کردم اگر قرار است جلسه در فضای سربسته را ممنوع کنید، زودتر اعلام کنید، تا جلسات بتوانند خود را هماهنگ کنند. در ضمن چیزی بگویید که باز تغییر ندهید.
ایشان گفتند: آن چیزی که اصل است و می‌توانید روی آن حساب کنید، این است که ترجیح با فضای باز است اما اگر در فضای سربسته موارد دستورالعمل را رعایت کنند مشکلی نیست.
چند روز بعد در پروتکل رسمی اعلامی هم همان قید شد.
اما امروز تنها دو روز مانده بهمحرم مثل برخی از تصمیمات دیگر، دوباره ناگهان نظر خود را تغییر دادند و مانند کنکور که با اعصاب مردم بازی کردند، برگزاری جلسه در فضای سربسته از سوی ستاد کرونا مطلقاً ممنوع اعلام گردید. این کار در این زمان عملاً به این معناست که فقط این جلسات را تعطیل کنید چون زمانی برای تمهید در فضای باز وجود ندارد.
ما قطعاً تابع پروتکل ستاد کرونا هستیم و بنده تمام جلسات خود در فضای سربسته را تعطیل یا به فضای باز منتقل خواهم کرد (که قطعاً در بسیاری از موارد شدنی نیست)
اما از ستاد به خدا شکایت میبریم و آنها را به سیدالشهدا علیه السلام واگذار می‌کنیم.

پ.ن ۱: محل اشکال بنده محتوای پروتکل نیست، بلکه نحوه اجرا و زمان اعلام و تغییرات مکرر و پی در پی آن است.
پ ن ۲: یقیناً هیچ فرد هیأتی و امام حسینی دنبال برگزاری مراسمی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد نیست، اما از کسانیکه مقام معظم رهبری این تصمیم خطیر را به آنها سپرده، انتظار اینکه به خواسته‌های میلیونها هیأتی عاشق سید الشهدا سلام الله علیه بی توجهی و بی احترامی کنند را نداریم.
تغییر مکرر تصمیم‌ها و اعلام دیر هنگام آنها نمونه بارز این بی توجهی و بی احترامی است. "

کد خبر 5002714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      0 1
      خدا لعنت کنه دشمنان امام حسین رو