۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰

خوابگاه تیروکمان در دهه فجر افتتاح می‌شود

خوابگاه تیروکمان در دهه فجر افتتاح می‌شود

رئیس فدراسیون تیروکمان در جریان بازدید مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از خوابگاه در حال ساخت این فدراسیون، اعلام کرد که این خوابگاه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیر و کمان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و قدرت الله سیف مدیرمجموعه ورزشگاه آزادی ظهر امروز  شنبه از خوابگاه و ساختمان اداری در حال ساخت فدراسیون تیر و کمان بازدید کردند.

غعلامرضا شعبانی بهار ضمن تشکر از حضور آقایان کریمی و سیف گفت: ساختمان اداری درحال ساخت فدراسیون به مساحت ٦٠٠ متر با پیشرفت فیزیکی ٥٠ درصد در حال ساخت است و قرار است این مجموعه در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: منابعی که برای این پروژه درنظر گرفته شده از منابع درآمدی فدراسیون و حامیان مالی است که مهندس سیف زارعی کمک قابل توجهی برای تکمیل این پروژه انجام داده اند.

شعبانی بهار افزود: قرار شد مدیریت شرکت توسعه مساعدت هایی برای تجهیز و تکمیل این پروژه در آینده داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین مهندس کریمی و عوامل شرکت توسعه بازدیدی از خوابگاه درحال ساخت فدراسیون داشتند. این خوابگاه با زیربنای ٦٠٠ متر و در دو بخش بانوان و آقایان درحال ساخت است و امیدواریم اواخر مهرماه و در هفته تربیت بدنی به بهره برداری برسد. شرکت توسعه نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان برای این پروژه درنظر گرفته است.

شعبانی بهار تصریح کرد: افتتاح خوابگاه فدراسیون یکی از آرزوهای ورزشکاران تیروکمان بوده است که ان شا الله با افتتاح خوابگاه و ساختمان اداری و بودن آکادمی، سالن بدنسازی، سایت تیروکمان و سالن مسقف یک سایت کامل تخصصی تیروکمان خواهیم داشت که از معدود کشورهایی خواهیم بود که تمامی ارکان فدراسیون در یک مجموعه هستند.

کد خبر 5005373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha