۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۵۶

با حمایت صندوق کار آفرینی امید استان اردبیل:

۳۲ طرح با اشتغال‌زایی ۳۷۲ نفر در هفته دولت افتتاح می‌شود

۳۲ طرح با اشتغال‌زایی ۳۷۲ نفر در هفته دولت افتتاح می‌شود

اردبیل- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از افتتاح و بهره برداری ۳۲ طرح با مبلغی نزدیک به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۳۷۲ نفر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بابائی مهر ظهر دوشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل صندوق کارآفرینی استان اردبیل برگزار شد با بیان اینک صندوق کار آفرینی امید استان به‌صورت تخصصی در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه کسب و کار فعالیت می‌کند، عنوان کرد: محور فعالیت صندوق کار آفرینی امید کسب و کار و انجام حمایت‌های لازم توسط اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه است.

وی از ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج ضروری خبر داد و گفت: برای طرح ازدواج ضروری و معیشت در مجموع تسهیلاتی با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد تومان به تعداد ۴ هزار و ۹۵۰ نفر پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با ابراز رضایتمندی نسبت به همکاری مشتریان این صندوق در پرداخت اقساط وام، تصریح کرد: تمام طرح‌ها به دقت توسط واحد نظارت صندوق رصد می‌شود و انحراف خاصی در پرداخت تسهیلات از لحاظ هزینه در جای خود نداریم و تمام تسهیلات پرداختی صرف طرح‌ها شده است.

بابائی مهر در خصوص طرح‌هایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد بیان کرد: تعداد ۳۲ طرح با مبلغی نزدیک به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۳۷۲ نفر آماده افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت است.

وی در خصوص اشتغالزایی روستایی و شهری در سال‌های اخیر بیان کرد: در ۷ سال اخیر تسهیلاتی بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان برای طرح‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات به تعداد ۱۲ هزار و ۳۲۱ طرح با اشتغال‌زایی ۹ هزار نفر پرداخت شده است و گفتنی است در حوزه کشاورزی تاکنون یک هزار و ۷۱۲ طرح تسهیلاتی به مبلغ ۴۶ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۱۵۴ نفر پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل ادامه داد: در حوزه صنعت ۳ هزار و ۱۸۱ طرح با تسهیلات حدود ۸۰ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی ۳ هزار و ۸۶۷ نفر، و در حوزه خدمات نیز ۲ هزار و ۴۷۸ نفر با تسهیلاتی بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بابائی مهر طرح‌های استراتژی‌محور را از عمده فعالیت‌های این صندوق در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه عنوان کرد و گفت: این فعالیت‌ها در قالب سه طرح «روستای بدون بیکار»، «صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی» و «هر روستا یک محصول» توسط صندوق در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در ۹ شهرستان دفتر فعال دارد، سرعین و اصلاندوز را فاقد دفتر و نمایندگی معرفی کرد و افزود: از آغاز سال ۹۹ تا به حال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مجموع ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۲۱ طرح با اشتغال‌زایی ۳۲۰ نفر پرداخت شده و در سال گذشته نیز تسهیلاتی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان برای اجرای ۸۶۴ طرح با اشتغال‌زایی ۷۰۵ نفری برای اجرای طرح‌های اقتصادی پرداخت شده بود.

کد خبر 5007428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha