۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۵۱

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

کاشان بالاترین افتتاح پروژه های عمرانی را در استان اصفهان دارد

کاشان بالاترین افتتاح پروژه های عمرانی را در استان اصفهان دارد

کاشان - معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: کاشان بالاترین افتتاح پروژه های عمرانی را در سطح استان اصفهان در هفته دولت سال جاری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الله غلامی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی اظهار داشت: امسال و سال گذشته دولت شرایط سختی را به سبب برخی از بحران‌های پیش آمده داشت ولی با این وجود پروژه‌های عمرانی به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به شرایط سخت کسب درآمد برای اجرای پروژه‌ها ابراز داشت: با وجود اینکه فشردگی افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها بیشتر در دو بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر است ولی ما در استان اصفهان همیشه افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه در طول سال داشته ایم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال کاشان در سطح استان اصفهان با افتتاح ۲۳۹ پروژه مقام نخست را داراست، تصریح کرد: بعد از کاشان شهر اصفهان با ۱۷۳ پروژه در مقام دوم است.

وی با اشاره با تاکید استاندار اصفهان مبنی بر حضور مستمر مدیران ارشد و معاونین استانداری اصفهان برای سفر به استان به خصوص کاشان برای اطلاع از مشکلات هر شهرستان بیان داشت: مدیران ستادی و معاونین استانداری باید هر کدام حداقل یک بار در شهرستان کاشان حضور داشته باشند.

غلامی با اشاره به تشکیلات جلسات زیربنایی در موضوعات توسعه‌ای در کاشان به عنوان یک شهرستان با فرماندار ویژه یادآور شد: یکی از این جلسات کمیسیون ماده پنج است که در کاشان برگزار می‌شود و هر جا اگر موضوعی را بخواهیم تصویب کنیم و نقطه نظرات مختلفی داشت بلافاصله می‌توانیم محل را بازدید کنیم.

وی افزود: تشکیل جلسات کمیسیون ماده پنج در شهرستان‌های دارای فرماندار ویژه را یک موضوع مهم برای افزایش سرعت توسعه شهری است.

کد خبر 5009486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha