۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۵۸

در قالب رزمایش کمک‌ مومنانه:

۳۰۰۰ پرس غذای گرم در اصلاندوز طبخ و توزیع شد

۳۰۰۰ پرس غذای گرم در اصلاندوز طبخ و توزیع شد

اصلاندوز- فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل از طبخ و توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، در رابطه با توزیع غذای گرم در اصلاندوز عنوان کرد: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی و واقع شدن در ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) به همت سپاه این شهرستان و بنیاد احسان امام (ره) شهرستان اصلاندوز طبخ غذای گرم در قالب کمک مومنانه انجام شد.

وی افزود: مردم خیر و سایر ارگان‌های شهرستان اصلاندوز از اوایل ایام ماه مبارک رمضان با هدف اجرایی شدن طرح کمک مومنانه و اجرای فرمان مقام معظم رهبری و فقرزدایی و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بوده‌اند و با سپاه این شهرستان همکاری کردند و در ایام ماه محرم نیز در مرحله دوم این رزمایش به توزیع بسته‌های معیشتی و نان و غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل ادامه داد: چندین خیر از جمله حاج بالاخان مهرآوران اقدام به تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی کرد که در قالب طرح کمک مومنانه با همکاری گروه‌های جهادی بسیج بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع گردید.

حسین زاده گفت: از خیرین و افراد توانمند شهرستان اصلاندوز خواستاریم برای کمک به افراد نیازمند و کم درآمد شهرستان، سپاه ناحیه عشایری را در این امر مهم یاری کنند تا شاهد تداوم کمک‌های مومنانه در این شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: به همت کارکنان سپاه ناحیه عشایری و با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و حوزه مقاومت بسیج بعثت ۳ هزار پرس غذای گرم نذری در روز عاشورا بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا در قالب طرح احسان الحسین (ع) با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی طبخ و توزیع گردید.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل خاطر نشان کرد: به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در روز تاسوعای حسینی نیز توسط مرکز نیکو کاری ثامن الائمه با همکاری مردم خیر روستای ایدر علیا و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اصلاندوز به تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 5011704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha