۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰

گاف عجیب در قرارداد سرلک؛

خرید جدید پرسپولیس مشمول خدمت سربازی است؟

خرید جدید پرسپولیس مشمول خدمت سربازی است؟

باشگاه پرسپولیس بدون بررسی وضعیت خدمت سربازی میلاد سرلک، اقدام به جذب این بازیکن کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک پس از پرداخت مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بابت دریافت رضایتنامه اش به باشگاه شهرخودرو مشهد، با پرسپولیس قرارداد بست تا این تیم را در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ و همچنین لیگ برتر فصل اینده همراهی کند.

وی در حالی پای میز مذاکره با افشین پیراونی سرپرست این تیم و سپس مدیران باشگاه نشست که هیچ‌گونه تست پزشکی برای تایید سلامت جسمانی خود انجام نداد. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز استعلام های لازم را از سرلک بابت وضعیت نظام وظیفه وی بررسی نکرده بود تا حالا در این زمینه با مشکل روبرو شود.

گفته می شود هافبک تازه وارد سرخپوشان باید ابتدا مشکل معافیت خود از خدمت را برطرف کند تا بتواند پیراهن این تیم را در رقابت های لیگ برتر فصل آینده بر تن کند چرا که وی در حال حاضر مشمول خدمت است.

در صورتی که سرلک نتواند مشکل سربازی خود را حل کند قادر به پوشیدن پیراهن پرسپولیس نیست و باید در باشگاه نظامی فوتبال خود را ادامه دهد.

کد خبر 5016614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 0
      عجب ؟؟؟؟ گل بود و به سبزه هم آراسته شد . پرسپولیس در امور خلاف و غیر قانونی ید طولانی داره . ماجرای بازی کردن رضا عابدیان برای پرسپولیس در دهه 60 -- که کمیته انضباطی چند تا بازیهاش رو سه هیچ بازنده کرد . 5 سال رای محرومیت افشین پیروانی از فعالیت های فوتبالی که در استیناف ماست مالی شد .
    • امیر IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 0
      رضا عابدیان بازیکن غیر مجاز پیروزی در دهه 60 که بازیاش توسط کمیته انضباطی سه هیچ بازنده شدن . الان هم میلاد سرلک بازیکن غیر مجازی که دو ساله داره برای تیمش بازی میکنه . خیلی جالبه واقعا ... ببینم این قرمزا نظری ندارند در این موارد ؟؟؟؟؟؟ یا فقط زبونشون برای آبی ها درازه ؟؟؟؟؟