۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۲۶

با موافقت وزیر نفت؛

حمایت وزارت نفت از تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال تمدید شد

حمایت وزارت نفت از تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال تمدید شد

اهواز- وزارت نفت برای مدت یک سال دیگر از تیم‌های نفتی خوزستان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حمایت می کند.

سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدارش با وزیر نفت اظهار کرد: بیژن نامدار زنگنه با ارسال نامه‌ای به استاندار خوزستان با ادامه حمایت وزارت نفت از تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان موافقت کرد.

نماینده مردم شهرآبادان در شورای اسلامی افزود: به همراه جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس در نشست چند ساعته با بیژن نامدار زنگنه، مشکلات باشگاه نفت آبادان بررسی شد که در پایان وزیر نفت قبول کردند که همچنان از این باشگاه حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته، وزیر نفت یک سال فرصت داد تا باشگاه صنعت نفت آبادان را به یک باشگاه خصوصی تبدیل شود.

همچنین استاندار خوزستان نیز با اشاره به اینکه برطرف کردن مشکلات تیم‌های ورزشی استان همیشه برای استانداری مهم بوده است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کر: نگاه ما به همه ورزش‌ها یک سال است و در کنار رشته فوتبال که از اهمیت ویژه‌ای برای مردم استان برخوردار است به سایر تیم‌ها و رشته‌ها نیز توجه داریم.

غلامرضا شریعتی به دیدار هفته آینده با وزیر نفت اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر نفت به راهکارهای بهتری برای حمایت از تیم‌های ورزشی خوزستان دست پیدا کنیم تا علاقه‌مندان تیم‌های محبوب خود را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این وزیر نفت اعلام کرده بود که این وزارتخانه با توجه به قوانین تصویب شده قادر به حمایت از تیم‌های ورزشی نیست.

کد خبر 5018344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha